Dołącz do nas!
Zobacz, kogo aktualnie poszukujemy i aplikuj na wybrane stanowisko.
Miejsce pracy: Młochów, mazowieckie
Magazynier
Twój zakres obowiązków:
- Kompletacja zamówień - praca na skanerze
- Rozładunek dostaw
- Obsługa magazynu wysokiego składowania
- Prace pomocnicze
- Praca w systemie dwuzmianowym
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w procesie kompletacji zamówień – praca na skanerze
- Doświadczenie w obsłudze wózków wysokiego składu typu reach truck
- Dyspozycyjność
- Odpowiedzialność
- Zaangażowanie w realizację zadań
To oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Product Manager / Manager ds. rozwoju grupy produktowej narzędzia budowlane
Twój zakres obowiązków:
-
Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju produktu
-
Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz trendów rynkowych, proaktywne reagowanie na zmiany rynkowe
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla ww. grupy produktów (ustalanie i wybór asortymentu, cen, działań marketingowych)
-
Kompleksowe zarządzanie ww. asortymentem zgodnie z polityką Spółki
-
Dbałość o maksymalizację rentowności gamy produktowej
-
Wspieranie projektów handlowych
-
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla klientów i działów handlowych
-
Udział w targach, eventach
-
Bieżące raportowanie
-
Współpraca z poszczególnymi działami Spółki w zakresie realizacji zadań
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w branży narzędzi używanych w budownictwie i warsztacie.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią oraz wprowadzaniu nowego produktu na rynek,
- Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowych dla nowego asortymentu (badania rynku, wprowadzanie produktu, analiza cyklu życia produktu, wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych),
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2, wymagana codzienna komunikacja biznesowa),
- Wykształcenie wyższe lub średnie,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych oraz umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych,
- Samodzielność, samodyscyplina i bardzo dobra organizacja pracy,
- Znajomość programu operacyjnego SAP będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Specjalista ds. Sprzedaży (Biuro Obsługi Klienta)
Zakres obowiązków:
- Realizacja zamówień klientów, przygotowanie zleceń sprzedaży w SAP.
- Monitoring należności i zobowiązań klienta, wyjaśnianie stanu zadłużenia i przyczyn przeterminowanych płatności, monitowanie klienta w sprawie płatności.
- Współpraca, weryfikacja, informowanie klientów w zakresie poszczególnych elementów procesu realizacji zamówień oraz procesu posprzedażowego, zgodnie z polityką Spółki
- Dbałość o budowanie długoterminowych relacji handlowych z klientami
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie realizacji powierzonych zadań.
- Archiwizacja dokumentacji.
-
Raportowanie.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Skrupulatność w wykonywanych obowiązkach,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
-
Wykształcenie wyższe.
Mile widziane:
- Znajomość systemu SAP.
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Specjalista ds. Celnych
Twój zakres obowiązków:
-
klasyfikacja taryfowa,
-
dokonywanie odpraw celnych w imporcie i eksporcie,
-
weryfikacja ograniczeń w przywozie i wywozie,
-
przygotowywanie dokumentacji celnej,
-
przygotowywanie świadectw pochodzenia,
-
współpraca z organami celno - skarbowymi i z agencjami celnymi,
-
przygotowywanie deklaracji Intrastat,
-
prowadzenie oraz archiwizacja dokumentów w Dziale Celnym,
-
wsparcie Działu Celnego w bieżących zadaniach.
Nasze wymagania:
-
wykształcenie min. średnie,
-
znajomość przepisów, procedur i dokumentacji celnej, doświadczenie w zakresie przygotowywania zgłoszeń celnych,
-
znajomość Wspólnej Taryfy Celnej i Środków Taryfowych
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie handlowej będzie dodatkowym atutem,
-
wymagana znajomość programu WinSad Huzar Software,
-
prawo jazdy kategorii B,
-
dobra znajomość pakietu MS Office (zaawansowany Excel),
-
dokładność i umiejętność pracy w zespole,doskonała organizacja pracy własnej,
-
otwartość na nowe doświadczenia i naukę.
-
znajomość języka angielskiego
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Jeśli chcesz do nas dołączyć, a aktualnie nie widzisz ogłoszenia, które odpowiada Twoim kompetencjom, prześlij swoje CV na adres praca@yato.pl.
Skontaktujemy się, jeśli pojawi się oferta zgodna z Twoim profilem. Zanim prześlesz nam swoje dokumenty aplikacyjne, zapoznaj się z informacją „Jak aplikować?”
Proces rekrutacji
Analiza zgłoszeń aplikacyjnych
Kontakt z wybranymi kandydatami
Rozmowa kwalifikacyjna
Informacja zwrotna

Jak aplikować?
Aplikuj na wybrane oferty pracy lub wyślij nam swoje CV na adres e-mail praca@yato.pl.
Pamiętaj o dołączeniu w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznaj się z informacją odnośnie przetwarzania Twoich danych. Umożliwi nam to rozpoczęcie procesu rekrutacji i kontakt z Tobą.