Dołącz do nas!
Zobacz, kogo aktualnie poszukujemy i aplikuj na wybrane stanowisko.
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Specjalista ds. transportu
Twój zakres obowiązków:
- Planowanie i organizacja transportu międzynarodowego.
- Obsługa zleceń w transporcie międzynarodowym.
- Negocjowanie warunków współpracy z przewoźnikami drogowymi.
- Dokonywanie merytorycznej i formalnej weryfikacji faktur za transport międzynarodowy.
- Kompletowanie dokumentacji reklamacyjnej oraz zgłaszanie szkód przewoźnikom/spedytorom.
- Archiwizacja dokumentacji importowej, eksportowej i celnej.
- Wsparcie Działu w bieżących zadaniach.
Nasze wymagania:
-
Znajomość przepisów dotyczących transportu międzynarodowego.
-
Znajomość przepisów dotyczących ADR będzie dodatkowym atutem.
-
Prawo jazdy kategorii B.
-
Dobra znajomość pakietu MS Office.
-
Dokładność i umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy własnej, umiejętności negocjacyjne.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław
Doradca/Specjalista ds. sprzedaży maszyn budowlanych i ogrodniczych
Twój zakres obowiązków:
- Współtworzenie strategii rozwoju oferty produktowej maszyn budowlanych i ogrodniczych we współpracy z Działem Rozwoju Produktu
- Realizacja planów sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z kontrahentami
- Doradztwo techniczne oraz profesjonalne prezentowanie produktów i usług,
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- Monitorowanie rynku, potrzeb klientów oraz działań konkurencji,
- Raportowanie aktywności, sprzedaży oraz informacji o potrzebach klientów
- Uczestnictwo w targach i wystawach branżowych
- Współpraca z serwisem stacjonarnym i zewnętrznym w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi posprzedażowej.
- Aktywne poszukiwanie i rozwijanie sieci dealerów na terenie kraju.
Nasze wymagania:
- Znajomość branży maszyn budowlanych i ogrodniczych,
- Doświadczenie w sprzedaży maszyn budowlanych i ogrodniczych
- Znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność nawiązywania i budowania relacji handlowych
- Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Zaangażowanie oraz nastawienie na realizację celów.
- Umiejętność pracy w zespole,
- Sumienność i rzetelność
- Znajomość MS Office
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku: mechanika, budowa maszyn
- znajomość systemu SAP
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław
Specjalista ds. serwisu maszyn budowlanych i ogrodniczych
Twój zakres obowiązków:
- Przyjmowanie zleceń napraw i przeglądów maszyn budowlanych i ogrodniczych
- Weryfikacja zasadności zgłoszeń w zakresie merytorycznym i sprzętowym
- Koordynacja napraw, ich właściwego przebiegu i terminowego zakończenia
- Rozliczanie zakończonych zleceń
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie eksploatacji maszyn
- Prowadzenie dokumentacji wykonywanych prac oraz raportowanie wykonanych prac serwisowych
- Analiza przyczyn powstawania usterek i ich raportowanie
- Dbałość o dokumentację techniczną maszyn i urządzeń.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami i kooperantami aktualnymi oraz nowymi
- Stała współpraca z Działem Rozwoju Produktu i Działem Sprzedaży
- Udział w projektach serwisowych, wdrażanie nowych rozwiązań i optymalizacja procesów
- Monitorowanie rynku w zakresie dostępności rozwiązań, produktów i usług oraz optymalizacja ich kosztów
Nasze wymagania:
- znajomość budowy i zasad działania maszyn budowlanych i ogrodniczych
- co najmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy w strukturach serwisu maszyn budowlanych i/lub ogrodniczych
- wykształcenie techniczne
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, znajomość rysunku technicznego i schematów elektrycznych
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
- znajomość MS Office
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- sumienność i rzetelność
- prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
- wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku: mechanika, budowa maszyn
- znajomość systemu SAP
- uprawnienia SEP
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Product Manager / Manager ds. rozwoju grupy produktowej
Poszukujemy Product Managerów do rożnych grup narzędziowych: elektronarzędzia, narzędzia ręczne, narzędzia i maszyny budowlane, narzędzia i maszyny ogrodnicze, narzędzia warsztatowe
Twój zakres obowiązków:
-
Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju produktu
-
Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz trendów rynkowych, proaktywne reagowanie na zmiany rynkowe
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla ww. grupy produktów (ustalanie i wybór asortymentu, cen, działań marketingowych)
-
Kompleksowe zarządzanie ww. asortymentem zgodnie z polityką Spółki
-
Dbałość o maksymalizację rentowności gamy produktowej
-
Wspieranie projektów handlowych
-
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla klientów i działów handlowych
-
Udział w targach, eventach
-
Bieżące raportowanie
-
Współpraca z poszczególnymi działami Spółki w zakresie realizacji zadań
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w branży
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią oraz wprowadzaniu nowego produktu na rynek
- Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowych dla nowego asortymentu (badania rynku, wprowadzanie produktu, analiza cyklu życia produktu, wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych)
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2, wymagana codzienna komunikacja biznesowa)
- Wykształcenie wyższe lub średnie
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych oraz umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych
- Samodzielność, samodyscyplina i bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość programu operacyjnego SAP będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Młochów, mazowieckie
Magazynier
Twój zakres obowiązków:
- Kompletacja zamówień - praca na skanerze
- Rozładunek dostaw
- Obsługa magazynu wysokiego składowania
- Prace pomocnicze
- Praca w systemie dwuzmianowym
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w procesie kompletacji zamówień – praca na skanerze
- Doświadczenie w obsłudze wózków wysokiego składu typu reach truck
- Dyspozycyjność
- Odpowiedzialność
- Zaangażowanie w realizację zadań
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Koordynator ds. Ochrony Środowiska (umowa na zastępstwo, planowany termin zatrudnienia do lipca 2027)
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie wymaganej ewidencji i sprawozdawczości środowiskowej (m.in. GUS, CRO, BDO, KOBiZE, Urząd Marszałkowski)
- Ewidencjonowanie oraz klasyfikacja produktów wprowadzanych na rynek, takich jak: opakowania, sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie i akumulatory, oleje smarowe oraz produkty poużytkowe
- Zarządzanie gospodarką odpadami w organizacji
- Pozyskiwanie, aktualizacja oraz weryfikacja decyzji administracyjnych, zezwoleń i zgłoszeń związanych z ochroną środowiska
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa (krajowych i unijnych) oraz koordynowanie wdrażania nowych wymogów, w szczególności dotyczących produktów (np. rozporządzenia UE dot. baterii, opakowań, wylesiania)
- Wybór oraz opiniowanie podmiotów zewnętrznych realizujących zadania środowiskowe (np. firmy odbierające odpady, organizacje odzysku, laboratoria środowiskowe)
- Współpraca z innymi działami Spółki oraz firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji obowiązków środowiskowych
- Wsparcie przy opracowywaniu raportu ESG w obszarze środowiskowym (E), w tym m.in. wyliczenia śladu węglowego oraz udział w analizie taksonomicznej działalności Spółki
- Kontrola dostaw towarów wprowadzanych do magazynów oraz koordynowanie postępowania z produktami odrzuconymi z przyczyn jakościowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub pokrewne)
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość przepisów prawa ochrony środowiska (prawo krajowe i unijne)
- Doświadczenie w prowadzeniu sprawozdawczości środowiskowej
- Znajomość zagadnień związanych z ESG oraz obliczaniem śladu węglowego
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy
- Umiejętność współpracy międzydziałowej i komunikatywność
- Terminowość i rzetelność w realizacji powierzonych zadań
Mile widziane:
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce - rynek niemiecki
Zakres obowiązków:
- Wsparcie sprzedaży na rynku niemieckim – poprzez sklep internetowy, a docelowo również przez platformy marketplace (Amazon.de, Kaufland.de, eBay.de i inne)
- Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami
- Tłumaczenie i redagowanie opisów produktów, komunikacji marketingowej itp. zgodnie z normami językowymi i kulturowymi Niemiec
- Analiza trendów zakupowych, zachowań konsumenckich oraz standardów e-commerce w Niemczech
- Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży, rekomendowanie działań optymalizacyjnych
- Dopasowanie oferty do wymogów platform marketplace (wdrożenie, optymalizacja, analiza regulaminów i dokumentacji prawnej)
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (preferowany poziom C2 lub native-like) – warunek konieczny
- Znajomość podstawowych standardów sprzedaży online oraz wyżej wymienionych marketplace’ów
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i analitycznego myślenia
- Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole
Dodatkowe atuty:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w e-commerce – szczególnie na rynku niemieckim,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem oraz przy tworzeniu ofert sprzedażowych.
- Doświadczenie z reklamami Amazon Ads lub innymi systemami reklamowymi marketplace’ów
- Znajomość branży narzędziowej będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Specjalista ds. Analizy Konkurencji
Twój zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie analizy konkurencji oraz monitorowanie rynku narzędzi
- Wyszukiwanie i zbieranie informacji o pojawiających się produktach konkurencyjnych, ich cenach oraz kodach EAN
- Budowanie i aktualizowanie bazy danych konkurencji, w tym kodów EAN, kodów produktu, nazw podmiotów gospodarczych, marek
- Zbieranie danych z platform sprzedażowych (Amazon, Allegro, Temu, eBay), YouTube, Facebook, Instagram, TikTok i LinkedIn
- Używanie narzędzi AI i technologii internetowych porównywania i wyszukiwania
- Aktywny monitoring cen oraz identyfikacja możliwości rynkowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących trendów cenowych i produktów
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w analizie rynku i konkurencji
- Znajomość narzędzi AI i technologii do analizy danych
- Umiejętność korzystania z narzędzi do monitorowania cen
- Znajomość narzędzi do wyszukiwania informacji
- Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych
- Doskonałe umiejętności analityczne oraz umiejętność pracy samodzielnej
- Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość branży narzędziowej oraz podstaw materiałoznawstwa będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Jeśli chcesz do nas dołączyć, a aktualnie nie widzisz ogłoszenia, które odpowiada Twoim kompetencjom, prześlij swoje CV na adres praca@yato.pl.
Skontaktujemy się, jeśli pojawi się oferta zgodna z Twoim profilem. Zanim prześlesz nam swoje dokumenty aplikacyjne, zapoznaj się z informacją „Jak aplikować?”
Proces rekrutacji
Analiza zgłoszeń aplikacyjnych
Kontakt z wybranymi kandydatami
Rozmowa kwalifikacyjna
Informacja zwrotna
Jak aplikować?
Aplikuj na wybrane oferty pracy lub wyślij nam swoje CV na adres e-mail praca@yato.pl.
Pamiętaj o dołączeniu w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznaj się z informacją odnośnie przetwarzania Twoich danych. Umożliwi nam to rozpoczęcie procesu rekrutacji i kontakt z Tobą.