Dołącz do nas!
Zobacz, kogo aktualnie poszukujemy i aplikuj na wybrane stanowisko.
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Zastępca Głównego Księgowego
Zakres obowiązków:
- Pełna księgowość w systemie SAP
- Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku
- Kalkulacja zobowiązań podatkowych i sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatki lokalne itd.)
- Sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS
- Współpraca z organami podatkowymi, audytorami i instytucjami zewnętrznymi
- Nadzór nad zgodnością wprowadzanych zmian w procesach wewnętrznych z przepisami podatkowymi
- Wsparcie merytoryczne pozostałych działów Spółki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe
- Minimum 5 letnie doświadczenie w księgowości, w tym 2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku (Głównego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego)
- Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, MSSF/MSR oraz prawa podatkowego
- Znajomość systemu SAP
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- Samodzielność w realizacji zadań, dokładność i rzetelność
- Zaangażowanie, terminowość, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Specjalista ds. marketingu produktowego
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie treści produktowych (redagowanie tekstów marketingowych ulotek i broszur, korekta artykułów branżowych)
- Tworzenie, współtworzenie i redagowanie treści zależnie od potrzeb
- Prowadzenie firmowego kanału Youtube, Facebook, Instagram (bieżące opracowywanie treści, dbałość o estetykę oprawy graficznej, działania zwiększające zasięgi kanałów, organizowanie konkursów, moderowanie dyskusji, monitoring efektów i wpływu na sprzedaż)
- Przygotowanie filmów produktowych (typowanie produktów, współpraca z agencjami przy scenariuszu i wykonaniu filmu)
- Współpraca z youtuberami (dbanie o dobre relacje, wybór blogerów do prezentacji nowości produktowych, uzgodnienie warunków, monitoring współpracy)
- Przygotowywanie sesji zdjęciowych i pozyskiwanie zdjęć od partnerów
- Realizacja wybranych projektów sponsoringowych
- Opracowywanie tekstów branżowych na potrzeby sklepu firmowego (wybór tematów, zlecanie pisania tekstów, korekta tekstów)
- Analiza skuteczności prowadzonych działań i raportowanie
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży, działem rozwoju produktu oraz z pozostałymi strukturami Spółki w celu realizacji zadań
- Realizacja powierzonych działań marketingowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. content marketingu lub wideo marketingu
- Doskonała znajomość pracy z mediami społecznościowymi, serwisem Youtube
- Bezbłędna pisownia w języku polskim
- Komunikatywny język angielski
- Wyczulenie na kulturę słowa pisanego oraz lekkość posługiwania się językiem polskim
- Wysoka kultura osobista i znajomość etykiety biznesowej
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
- Czynne prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Product Manager - Maszyny ogrodnicze
Twój zakres obowiązków:
-
Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju produktu,
-
Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz trendów rynkowych, proaktywne reagowanie na zmiany rynkowe,
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla ww. grupy produktów (ustalanie i wybór asortymentu, cen, działań marketingowych),
-
Kompleksowe zarządzanie ww. asortymentem zgodnie z polityką Spółki,
-
Dbałość o maksymalizację rentowności gamy produktowej,
-
Wspieranie projektów handlowych,
-
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla klientów i działów handlowych,
-
Udział w targach, eventach,
-
Bieżące raportowanie,
-
Współpraca z poszczególnymi działami Spółki w zakresie realizacji zadań.
Nasze wymagania:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w branży elektrycznych i akumulatorowych maszyn ogrodniczych oraz akcesoriów powiązanych z tymi maszynami,
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią oraz wprowadzaniu nowego produktu na rynek,
- Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowych dla nowego asortymentu (badania rynku, wprowadzanie produktu, analiza cyklu życia produktu, wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych),
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2, wymagana codzienna komunikacja biznesowa),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- Znajomość programu operacyjnego SAP będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją,
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole,
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę,
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna.
Miejsce pracy: Wrocław, dolnośląskie
Product Manager - Nawadnianie ogrodu
Twój zakres obowiązków:
-
Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju produktu,
-
Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz trendów rynkowych, proaktywne reagowanie na zmiany rynkowe,
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla ww. grupy produktów (ustalanie i wybór asortymentu, cen, działań marketingowych),
-
Kompleksowe zarządzanie ww. asortymentem zgodnie z polityką Spółki,
-
Dbałość o maksymalizację rentowności gamy produktowej,
-
Wspieranie projektów handlowych,
-
Przeprowadzanie szkoleń produktowych dla klientów i działów handlowych,
-
Udział w targach, eventach,
-
Bieżące raportowanie,
-
Współpraca z poszczególnymi działami Spółki w zakresie realizacji zadań.
Nasze wymagania:
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w branży produktów związanych z nawadnianiem roślin ogrodowych,
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią oraz wprowadzaniu nowego produktu na rynek,
- Doświadczenie w przygotowywaniu oraz wdrażaniu strategii handlowych dla nowego asortymentu (badania rynku, wprowadzanie produktu, analiza cyklu życia produktu, wspieranie działań marketingowych i sprzedażowych),
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2, wymagana codzienna komunikacja biznesowa),
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- Znajomość programu operacyjnego SAP będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją,
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole,
- Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę,
- Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, opieka medyczna.
Jeśli chcesz do nas dołączyć, a aktualnie nie widzisz ogłoszenia, które odpowiada Twoim kompetencjom, prześlij swoje CV na adres praca@yato.pl.
Skontaktujemy się, jeśli pojawi się oferta zgodna z Twoim profilem. Zanim prześlesz nam swoje dokumenty aplikacyjne, zapoznaj się z informacją „Jak aplikować?”
Proces rekrutacji
Analiza zgłoszeń aplikacyjnych
Kontakt z wybranymi kandydatami
Rozmowa kwalifikacyjna
Informacja zwrotna

Jak aplikować?
Aplikuj na wybrane oferty pracy lub wyślij nam swoje CV na adres e-mail praca@yato.pl.
Pamiętaj o dołączeniu w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznaj się z informacją odnośnie przetwarzania Twoich danych. Umożliwi nam to rozpoczęcie procesu rekrutacji i kontakt z Tobą.