Posiadamy własny serwis techniczny zlokalizowany w centrali we Wrocławiu. Realizujemy naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne.
Oferujemy również serwis YATO Premium, gwarantujący dodatkowe udogodnienia. Zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby dowiedzieć się, z której opcji skorzystać.
![TOYA - Serwis Techniczny](/images/image-690x295/content/249/serwis-techniczny_637b4995f28667_06460502.jpg.jpg)
Serwis techniczny
Naprawy realizowane w okresie gwarancji, którą objęte są narzędzia zakupione bezpośrednio w TOYA lub poprzez partnerów handlowych przez klientów indywidualnych.
![TOYA - Serwis pogwarancyjny](/images/image-690x295/content/254/dscf5887b_637b4f780a7f21_39486982.jpg.jpg)
Serwis pogwarancyjny
Usługa odpłatnej naprawy produktów, dla których okres gwarancji się skończył. Obejmuje narzędzia zakupione bezpośrednio w TOYA i za pośrednictwem partnerów handlowych.
![TOYA - Pakiet Premium YATO](/images/image-690x295/content/255/serwis-yato-premium_633ea167d2a644_80128745.jpg.jpg)
Serwis YATO Premium
Wybrane narzędzia z oferty YATO objęte są wydłużoną gwarancją, aktywowaną po rejestracji w systemie Premium. Jeśli Twoje narzędzie należy do programu, możesz skorzystać z dodatkowych udogodnień serwisowych.
![TOYA - Zgłoszenie odbioru reklamacji](/images/image-690x295/content/256/woman-working-in-office-on-a-computer-1_633ae3f172a703_69222406.jpg.jpg)
Zgłoszenie odbioru reklamacji
Dotyczy zgłoszeń reklamacyjnych z tytułu rękojmi. Wypełnij formularz po zalogowaniu na swoje konto, jeśli chcesz skorzystać z tej formy zgłoszenia reklamacji.