Dwoma najważniejszymi kanałami dystrybucyjnymi Grupy Kapitałowej Toya pozostaje sprzedaż hurtowa i eksportowa - łącznie w obu tych obszarach sprzedaż wzrosła o ponad 34 mln zł rok do roku. Bardzo dobre wyniki osiągnął też kanał sieci handlowych, rejestrując wzrost sprzedaży o blisko 28%. Najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem sprzedaży pozostaje e-commerce, czyli internetowa sprzedaż detaliczna.
Tak dobre wyniki finansowe to przede wszystkim zasługa szerokiej oferty produktowej, optymalizacji łańcucha dostaw i pełnego wykorzystania potencjału magazynowego. “Klienci bardzo dobrze ocenili ofertę, doceniając jej dostępność i atrakcyjność finansową” pisze w liście do Akcjonariuszy Prezes Zarządu TOYA S.A., Grzegorz Pinkosz. I dodaje: “Niewątpliwie wzmacnia to konkurencyjność grupy i pokazuje, że jesteśmy gotowi do dalszego dynamicznego rozwoju jako elastyczny i wiarygodny partner”.
Wraz z zestawieniem rocznym, Grupa Kapitałowa Toya przygotowała też niefinansowy raport dotyczący zrównoważonego rozwoju wg standardu ESRS. Szczegółowo opisano w nim zagadnienia związane z ESG, czyli działań i inicjatyw podejmowanych przez TOYA S.A. w ramach odpowiedzialności społecznej, środowiskowej i organizacyjnej.
Z pełną treścią raportu rocznego TOYA S.A. za 2024 r. oraz z zestawieniami za lata poprzednie można zapoznać się tutaj.