Kanał sprzedaży e-commerce mocną kartą TOYA S.A. – raport za I kwartał 2024

Kanał sprzedaży e-commerce mocną kartą TOYA S.A. – raport za I kwartał 2024

TOYA S.A. opublikowała 10 maja 2024 r. wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r. Przychody w kanale e-commerce wzrosły aż o 101%!

Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej TOYA S.A. za I kwartał 2024 r. wyniosły 195 647 tys. zł, tj. o 11,8% więcej niż w analogicznym okresie 2023 r. Z kolei zysk netto Grupy wyniósł 16 262 tys. zł wobec 13 587 tys. zł w I kwartale 2023 r.

Przychody ze sprzedaży w okresie 3 miesięcy 2024 r. były wyższe w porównaniu do przychodów w analogicznym okresie roku ubiegłego głównie w kanale sprzedaży detalicznej e-commerce – o 11 158 tys. zł (tj. o 101%) – oraz w sprzedaży zagranicznej – o 10 787 tys. zł (tj. o 19%). Nieznaczny wzrost (o 1 732 tys. zł, tj. o 9%) nastąpił w kanale sieci handlowych. Spadek sprzedaży zanotował kanał sprzedaży hurtowej (spadek o 3 058 tys. zł, tj. o 3%), na co wpływ miała niższa sprzedaż w tym kanale na terenie Rumunii.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Więcej aktualności

YATO partnerem technicznym Akademii Żużlowej WTS – klucz do sukcesu młodych talentów

YATO partnerem technicznym Akademii Żużlowej WTS – klucz do sukcesu młodych talentów

Kliknij, aby przejść do artykułu YATO partnerem technicznym Akademii Żużlowej WTS – klucz do sukcesu młodych talentów
Nowe modele spawarek w ofercie marki YATO

Nowe modele spawarek w ofercie marki YATO

Kliknij, aby przejść do artykułu Nowe modele spawarek w ofercie marki YATO

Więcej o Grupie TOYA