Kanał sprzedaży e-commerce mocną kartą TOYA S.A. – raport za I kwartał 2024

Kanał sprzedaży e-commerce mocną kartą TOYA S.A. – raport za I kwartał 2024

TOYA S.A. opublikowała 10 maja 2024 r. wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 r. Przychody w kanale e-commerce wzrosły aż o 101%!

Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej TOYA S.A. za I kwartał 2024 r. wyniosły 195 647 tys. zł, tj. o 11,8% więcej niż w analogicznym okresie 2023 r. Z kolei zysk netto Grupy wyniósł 16 262 tys. zł wobec 13 587 tys. zł w I kwartale 2023 r.

Przychody ze sprzedaży w okresie 3 miesięcy 2024 r. były wyższe w porównaniu do przychodów w analogicznym okresie roku ubiegłego głównie w kanale sprzedaży detalicznej e-commerce – o 11 158 tys. zł (tj. o 101%) – oraz w sprzedaży zagranicznej – o 10 787 tys. zł (tj. o 19%). Nieznaczny wzrost (o 1 732 tys. zł, tj. o 9%) nastąpił w kanale sieci handlowych. Spadek sprzedaży zanotował kanał sprzedaży hurtowej (spadek o 3 058 tys. zł, tj. o 3%), na co wpływ miała niższa sprzedaż w tym kanale na terenie Rumunii.

Więcej informacji można znaleźć tutaj.

Więcej aktualności

TOYA stawia na ekologiczne opakowania

TOYA stawia na ekologiczne opakowania

Kliknij, aby przejść do artykułu TOYA stawia na ekologiczne opakowania
Ogród gotowy na wiosnę - YATO otwiera sezon gamą nowych narzędzi spalinowych

Ogród gotowy na wiosnę - YATO otwiera sezon gamą nowych narzędzi spalinowych

Kliknij, aby przejść do artykułu Ogród gotowy na wiosnę - YATO otwiera sezon gamą nowych narzędzi spalinowych
Z energią do działania - TOYA wprowadza do oferty przenośne stacje ładowania

Z energią do działania - TOYA wprowadza do oferty przenośne stacje ładowania

Kliknij, aby przejść do artykułu Z energią do działania - TOYA wprowadza do oferty przenośne stacje ładowania

Więcej o Grupie TOYA