Wzrost sprzedaży odnotowano przede wszystkim w kanale hurtowym (wzrost o 19%) i eksportowym (wzrost o 14%). Dynamicznie rozwija się także sprzedaż poprzez sieci handlowe (kanał ten odnotował ponad 16-procentową dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 4 lat). Spadek sprzedaży zanotował natomiast kanał detaliczny, co spowodowane było zmianą strategii cenowej.
Podstawowym wskaźnikiem konkurencyjności Grupy, mającym decydujący wpływ na jej sytuację finansową, pozostaje rentowność sprzedaży. Po pierwszej połowie 2025 r. utrzymuje się ona na bardzo dobrym poziomie 33,7%.
Plany dalszego rozwoju na kolejne miesiące 2025 roku są ambitne, a kluczowe działania skupione będą przede wszystkim wokół rozwoju grupy kapitałowej i kanału eksportowego. Priorytetami pozostaną również efektywne zarządzanie produktem, rozwój procesów logistycznych oraz inwestycje kapitałowe.
Z pełną treścią raportu półrocznego TOYA S.A. można zapoznać się tutaj.