Posiadamy własny serwis techniczny zlokalizowany w centrali we Wrocławiu. Realizujemy naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne.
Oferujemy również serwis YATO Premium, gwarantujący dodatkowe udogodnienia. Zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby dowiedzieć się, z której opcji skorzystać.

Serwis techniczny
Naprawy realizowane w okresie gwarancji, którą objęte są narzędzia zakupione bezpośrednio w TOYA lub poprzez partnerów handlowych przez klientów indywidualnych.

Serwis pogwarancyjny
Usługa odpłatnej naprawy produktów, dla których okres gwarancji się skończył. Obejmuje narzędzia zakupione bezpośrednio w TOYA i za pośrednictwem partnerów handlowych.

Serwis YATO Premium
Wybrane narzędzia z oferty YATO objęte są wydłużoną gwarancją, aktywowaną po rejestracji w systemie Premium. Jeśli Twoje narzędzie należy do programu, możesz skorzystać z dodatkowych udogodnień serwisowych.

Zgłoszenie odbioru reklamacji
Dotyczy zgłoszeń reklamacyjnych z tytułu rękojmi. Wypełnij formularz po zalogowaniu na swoje konto, jeśli chcesz skorzystać z tej formy zgłoszenia reklamacji.