Największy wpływ na osiągnięcie dobrych wyników finansowych miało zwiększenie sprzedaży w kanale hurtowym, w którym Grupa zwiększyła sprzedaż o ponad 42 mln złotych. To potwierdzenie skuteczności realizowanej strategii wzrostu opartej na dobrze dopasowanej ofercie produktowej.
Grupa odnotowała istotny wzrost sprzedaży w kanale eksportowym, zwiększając sprzedaż o ponad 24 mln złotych, głównie dzięki rynkom afrykańskim, azjatyckim oraz niektórym krajom europejskim. Osiągnięcie tym ważniejsze, że w tym kanale tradycyjnie dużym rynkiem jest Europa Wschodnia, a wybuch wojny rosyjsko-ukraińskiej spowodował istotne ograniczenia w relacjach handlowych.
Najwyższą dynamiką wzrostu w ramach Grupy charakteryzował się kanał sprzedaży detalicznej realizowanej poprzez rozwiązania e-commerce. Sprzedaż ta wzrosła o ponad 24% i osiągnęła wartość ponad 50 mln złotych.
Roczne raporty Grupy Kapitałowej TOYA i TOYA S.A. za rok 2022 dostępne są na podstronie Raporty okresowe, gdzie można znaleźć szczegółowe informacje o wynikach finansowych oraz działalności Grupy w ciągu całego roku.